About me

My photo
nothing special about me... juz “普普通通”...nothing can describe me.. mostly ppl describe me as "ke po ji" lo... haha... nvm.. i'm not deny it as well... aiyo... 做人开心就好。。计较那么多干嘛啦..简简单单就好...

Friday, January 9, 2009

新的事件。。。

haiz... sien lo... juz back kampar for two days only start boring n wu liao... but while came back to kampar's house everything need to do urself, cooking la, washing la, cleaning the room la... doing like "ah sei" lo.. haha... funny... haiz... it's like that lo in study life... everything need to do n face ourself not like while we're children hv parents to help us always... so while we get older n older we need to learn how to be independent lo... cant always stay beside our parents n need to learn about how to not depend on parents n face our life ourself...(可是讲得容易,做时难) haiz... many things need to think about n to look forward... haiz... a brand new year need to hv a brand new aim hope my future will be better n better... but when i think everthing gonna be all fine something is happen be4 i go back to kampar... too bad....





story starting with below...


2009年1月09日是我要回金宝开始“受刑”的日子。。前一天我就开始收拾好行李就准备要回金宝。。慢慢的把我的行李袋搬上车。。不久晚上的时光也来临了,我的心情也慢慢的承重下来。。(就是因为要回去读书的缘故所以心情也不好过)就在这个时候当我上完toilet出来时,不如意的事情就开始了。。当我要走去客厅时就看见家的篱笆门还有家门都没有上锁就觉得奇怪便随口喊“KAKAK,KAKAK。。。”但是没有人回应。。说也奇怪怎么不回应了呢。。就在这个时候爸爸也出来了,就问我喊那么大声干嘛啦。。(我知道我的声音像“ 雷公”)真是的。。我就说怎么我们的家门还有篱笆门都没有上锁的??不觉得奇怪吗??我喊“KAKAK”几声都不会出来真是气死人咯。。。就在这个时候我们全家上下就帮忙“挖”出来。。但是我们家的每一个角落都没有"她"的踪影。。不知跑到哪里去了呢。。真是气死人了。。。

糟糕啦!!!她不见了!!!反找了整间家都还是找不到她的踪影!!不是吧她离家出走了???

惨了。。。她跑路了。。。

No comments: